ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 183 Σελίδα: Επιλέξτε κατηγορία:   


Νέες Ερωτήσεις


Νεφελη    03/05/2017 11:19
ευχαριστω πολυ για το link αλλα θα προτιμουσα να μου απαντουσατε εσεις γιατι η καθε ιστορια ειναι διαφορετικη και δεν βρηκα καποια να μου ταιριαζει... Θα το ηθελα πολυ γιατι εχω μπερδευτει με τα συναοσθηματα μου ,νιωθω ακομη αγαπη και καθολου θυμο απο την ολη συμπεροφορα του και απορω πως γινεται?ενω εκεινος που φερεται ετσι να το παιζει \\\"ιστορια?\\\" και εγω να μην νιωθω καν εγωισμο?

Για να αποσαφινηστεί μια κατάσταση είναι αναγκαίο να ακολουθηθεί μια ολόκληρη διαδικασία επίγνωσης του εαυτού, των κοινών στερεοτύπων, των προσωπικών αναγκών, των ανασφαλειών, της εξάρτησης από την άποψη των άλλων κ.λπ. Ενώ η οποιαδήποτε συμβουλή δε θα έχει θεμιτά αποτελέσματα καθώς θα πηγάζει από την αντίληψη των άλλων. Οπότε, όταν προκύπτουν αμφιβολίες και σύγχυση είναι προτιμότερο να προηγείται μια πληρέστερη επίγνωση επί του θέματος, ώστε το άτομο να είναι σε θέση να προσανατολίζεται πιο εύστοχα ως προς τον εαυτού του και προς τους άλλους. Για το λόγω αυτό και η μόνη ουσιαστική βοήθεια που θα μπορούσε να προσφερθεί με γραπτό λόγω των μηνυμάτων είναι περιορίζεται από την ανάγνωση των υπόλοιπων παραδειγμάτων, η οποία θα εμπλουτίσει τη γνωστική βάση και θα επιτρέπει την διεξαγωγή των πιο εμπεριστατωμένων συμπερασμάτων.



Κωσταντινος    03/05/2017 07:35
Γεια σας. Γιατρε μπορει ένας ανθρωπος,με χρονια απουσια σχεσης με το αντιθετο φυλο,κ με ανασφαλειες,καθως κ κακη εκτιμηση του εαυτου,να κάνει ομοφυλοφιλες σκεψεις,τιμωρώντας ετσι τον εαυτο του,εξαιτιας της χαμηλης αυτοεκτιμησης? Κατι παρομοιο συμβαινει σε εμενα,ειχα παντα μια αρνητική εκτιμηση του εαυτου κ ισως μεν τις σκεψεις αυτες,τιμωρουσα τον εαυτο μου. Ευχαριστω

Η γενικευμένη απάντηση είναι – ναι, μπορεί, ωστόσο για να αποσαφηνιστούν οι συγκεκριμένες περιπτώσεις είναι αναγκαίο να υπάρχει δυνατότητα άμεσης προσέγγισης και μελέτης του περιστατικού.



Νεφέλη     03/05/2017 01:23
Καλησπερα σας ,πριν 9 μήνες χωρισα απο μια σχέση 3+ ετών με πολύ αιφνιδιαστικό τροπο πάνω στην καλύτερη φαση μας .εκτοτε το συγκεκριμένο άτομο προβάλλει συνεχώς τι κανει μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ,οταν με συναντά κανει σαν να μην υπάρχω ,εχει υπεροπτικό ύφος ,κανει συστηματική χρήση χασις και μετα απο 1 μήνα απο τον χωρισμό σύναψε σχέση με μια κοπελα επίσης χρήστη .νιωθω οτι αυτα τα 3 χρονια (που ηταν υπέροχα)δεν τα έζησα καν ,δεν το χώρα ο νους μου οτι πρόκειται για το ίδιο άτομο προσπαθώ να αποδεχθώ την κατάσταση ομως δεν βρίσκω λογική και πάνω που σηκώνομαι ξανα πέφτω...πως να το χειριστώ;

http://www.psychologia.gr/guestb/category.php?id=9



μαιρη    02/05/2017 20:16
καλησπερα!ειχα κανει μια ερωτηση και μου απαντησατε με ενα λινκ στην κατηγορια ναρκωτικα στη σελιδα σας.εκει δεν βλεπω απαντηση στην ερωτηση μου.κανω κατι λαθος?η ερωτηση εγινε 4/17.

Δεν υπάρχει κάποια ερωτιση για ναρκωτικα στις 17/4/



k    02/05/2017 11:50
Πώς ορίζεται ο πολυγαμικός; Είναι αυτός που δεν κάνει σταθερές σχέσεις δέσμευσης παρά μόνο επιφανειακές σεξουαλικές ή είναι αυτός που έχει μια σταθερή σχέση αλλά κάνει και άλλες παράλληλες; Ευχαριστώ!

Εάν λάβουμε υπόψη τον ορισμό της έννοιας «πολυγαμία» όπου η πολυγαμία σημαίνει τον θεσμό που δίνει τη δυνατότητα της σύναψης γάμου με περισσοτέρους του ενός ή της μιας συζύγους, τότε μεταφέροντας την στο πεδίο προγαμιαίων σχέσεων, το πολυγαμικό άτομο θα είναι αυτό που διατηρεί παράλληλες σχετικά σταθερές ερωτικές σχέσεις.



Αργυρης    01/05/2017 19:21
Καλησπερα κ καλο μηνα. Γιατρε παραθέτω εναν συνδεσμο κ συγνωμη προκαταβολικα αν σας φερνω σε δυσκολη θεση να απαντησετε. Θα ηθελα ενα σχολιο για το κειμενο κ γιατι αυτη η προσπαθεια φοβου στους ανθρωπους,ευχαριστω. http://www.orthodoxia.online/2017/04/30/%CE%BF-%CE%B3%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1/

Ποιο σχόλιο μπορεί να κάνει ένας ψυχίατρος επί ενός λογοτεχνικού κειμένου;



Natasa    01/05/2017 17:36
Καλησπερα λ καλο μηνα.πριν 2 χρονια επαθα βαρια καταθλιψη με ψυχωσοκα συμπτωματα.νοσηλευτικα στο ψ.ν.θ .λ μου ξεκινησαν ρεμερον αμπιλφαι κ ζαναχ.τα ψυχοσικα υποχωρισαν οχι ομως κ η καταθλιψη με αποτελεα να εισαχθω αλλες 2 φορες.μου δωσαν εντακτ κ ζαμαχ κ αρχισα μα συνερχομαι.επισκεφθηκα ψυχιατρο κ μου ξεκινησε ζολοτριν με τα ζαναχ.το προβλημαου ειναι πλεον οτι δεν μπορω μα κοψω τα ζαναχ.φοβαμαι μηπως παθω επιλιψειαηπως ααρχισω μα φοβαμαι παλι οτι θα γινει καπιο κακο λ ετσι περνω απο εναμισι μεχρι τεσσερ mg την ημερα.μπορεοται να μου πειτε τι θα παθω αμ τα κοψω?δυο φορες που προσπαθησα ειχα τρεμουλες πονοκεφαλους φρικτους ταχυκαρδιες κ φοβο.συγνωμη για τον χρονο.ευχαριστω.

http://www.psychologia.gr/guestb/category.php?id=18



βασιλης    01/05/2017 11:53
Καλησπερα γιατρε, εχω το εξης ενοχλημα,το οποιο μου συμβαινει εδω και 4-5 χρονια,πχ οταν καθομαι να φαω με κοσμο , με το που ξεκινησω και τρωω ιδρωνω εντονα στο προσωπο και στο σωμα,το ιδιο συμβαινει και οταν πηγαινω στο κομμωτηριο καθως και στον οδοντιατρο.αυτο κραταει γιαλιγα λεπτα μετα ειμαι τελειως καλα και απολαμβανω οτι και αν κανω. Αυτα ομως τα πρωτα λεπτα που ιδρωνω εντονα στο προσωπο και στο σωμα με κανουνε να νιωθω πολυ ασχημα και να ντρεπομαι.Τι γιατρο πρεπει να επισκεπτω. Ευχαριστω πολυ.

http://www.psychologia.gr/disorders/anxiety%20disorders.htm ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΟΒΙΑ (ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΓΧΟΥΣ)



Ερώτηση    01/05/2017 00:56
Ερώτηση: υπάρχει περίπτωση ο θεραπευόμενος να νιώσει ζήλεια προς τον θεραπευτή (πχ για οικονομικά θεματα - δλδ τον πληρώνω και αυτός μπορεί να κάνει πράγματα που εγώ δεν μπορώ οικονομικα)??? Το βρίσκετε νορμάλ ? μήπως κάτι πάει πολύ στραβά? τι??? ευχαριστώ!!!

Σε παρόμοια περίπτωση είναι αναγκαίο να εξετασθεί κατά πόσο ο θεραπευόμενος είναι ικανοποιημένος από την διαδικασία ή από τα αποτελέσματα της ψυχοθεραπείας.



Κατια    29/04/2017 01:46
Εκανα ενα χρονο ψυχοθεραπεια σε κψυ το προβλημα μου ειναι οτι μου δημιουργηθηκαν ερωτικα συναισθηματα για τον θεραπευη μου και εκεινος το γνωριζε δεν διεκψαμε την θεραπεια αλλα στο τελος μου ειπε πως μπορω εαν δεν νιωθω καλα να τον ζητησω παλι στο κψυ η οπουδηποτε αλλου καθως και οτι αποδεχεται αυτα που νιωθω γι αυτον η θεραπειες σταματησαν λογο χρονικου οριου η γνωμη σας ποια ειναι πρεπει να αναζητησω βοηθεια στον ιδιο ? Για να γινω ποιο κατανοειτη καποιες φορες η συμπεριφορα του με μπερδευε

http://www.psychologia.gr/guestb/category.php?id=12



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | >>